FAQ: Často kladené dotazy FAQ: Odpovědi

  • Jak najít díl, který chete koupit?

    1. Zadejte název toho co hledáte do vyhledávacího pole v horní části stránky.
      Můžete vyhledávat podle různých kritérií – názvu produktu, názvu výrobce nebo indexu/objednacího čísla.
    2. Výsledky můžete omezit pouze na ty, které vyhovují Vašemu vozu.
      Pod vyhledáváním je odkaz, který Vám umožní zadat údaje o automobilu. Mezi detaily většiny produktů naleznete i to, zda je určitý díl vhodný pro Váš automobil. Filtr vozidla můžete kdykoliv odstranit.
    3. Následně stiskněte tlačítko „HLEDEJ“.
      Následující stránka zobrazí výsledky Vašeho hledání. Vyhledávání můžete opakovat s jinými kritérii nebo se obrátit na naši telefonní linku.
    4. Ze seznamu výsledků vyberte nejvhodnější produkt
      Klikněte na produkt, následně budete přesměrování na stránku s podrobným popisem.
    (Nahoru)
  • Co dělat, pokud mi vybraný díl nevyhovuje?

    1. Pokud Vám díl nevyhovuje.
      Zkuste se podívat na jeho alternativy. Možná Vám bude některá více vyhovovat.
    2. Projděte si seznam doporučených produktů.
      Mezi doporučenými produkty může být alternativa, která bude shodná s Vaší představou.
      Pokud nejste stále spokojeni,spojte se s naším operátorem.
    (Nahoru)
  • Našel jsem zajímavý produkt, ale není na skladě. Co dělat?

    Kontaktujte našeho operátora. Po prověření dodacího termínu Vás o něm budeme informovat.

    (Nahoru)
  • Našel jsem zajímavý produkt, ale je drahý. Co dělat?

    Nejdříve se podívejte na alternativní produkty. Možná Vám bude některý více vyhovovat jak z hlediska kvality, tak i ceny. Pokud alternativu nenaleznete nebo chcete jedině zvolený produkt, přidejte si ho k oblíbeným. Následně budete možnost nechat se upozornit při změně ceny produktu. Je možné si zvolit preferovanou komunikaci (SMS nebo e-mail). Další možností je zavolat na naši telefonní linku a náš operátor Vám odpoví na Vaše dotazy a pomůže Vám s výběrem dílů.

    (Nahoru)
  • Již jsem vybral, co chci koupit. Jak dokončit nákup?

    Klepněte na „Přidat do košíku“ - červené tlačítko na každé stránce s produktem. Po kliknutí na tlačítko budete přesměrováni do košíku, avšak můžete dále pokračovat v nákupu. Pokud chcete koupit více položek, jednoduše vyhledejte další a přidejte ji do košíku. K tomu Vám pomůže tlačítko „Pokračovat v nákupu“ v sekci košík. Vyberte si odběrné místo. Pokud si zvolíte i montáž, zvolte servis, který Vám nejvíce vyhovuje. Zvolte datum a čas, ve kterém by Vám nejvíce vyhovovala montáž. Následně klikněte na „Objednat“ a potvrďte objednávku.

    (Nahoru)
  • Nechci nebo nemůžu objednávat přes internet. Co mám dělat?

    V pracovní dny od 8-17h můžete volat přímo na telefonní číslo 607 007 383. Nebo napište na emailovou adresu: info@motointegrator.cz Váš požadavek na zboží a telefon. Náš operátor Vás bude kontaktovat a objednávku s Vámi uzavře telefonicky. Pokud již objednáváte, tak v "Košíku" je na pravé straně volba "Objednat přes telefon". Stačí vyplnit a odeslat Váš telefon. Vaše rozpracovaná objednávka bude uložena a nejbližší pracovní den od 8-17 Vás bude kontaktovat operátor k upřesnění a dokončení této rozpracované objednávky.

    (Nahoru)
  • Jaké jsou náklady na přepravu zboží?

    Doprava zakoupeného zboží do odběrního místa(servisu), kde může proběhnout montáž, nebo jen klasický prodej zboží přes pult, je ZDARMA. Doprava zboží zasílaného na dobírku je zpoplatněna částkou, jejíž výše odpovídá nákladům vynaloženým na dobírku.

    (Nahoru)
  • Jak probíhá osobní odběr?

    Při objednávce budete vyzvání k výběru odběrného místa, kde si můžete zboží osobně vyzvednout. Speciální vyhledávání Vám pomůže najít odběrné místo, která Vám nejvíce vyhovuje. Za zboží se platí až na místě. Zboží je připraveno k odběru zpravidla do 24h. O připraveném zboží k odběru Vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky a následně si jej můžete vyzvednout. Zda je odběrné místo vybaveno terminálem pro platební karty, zjistíte v detailech odběrného místa. Spolu s balíčkem obdržíte fakturu s DPH. Při přejímce objednaného zboží můžete zboží překontrolovat a ujistit se v přítomnosti pracovníka odběrného místa o tom, zda je zboží v pořádku. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí prosím pracovníka odběrného místa. Ten s vámi případně vypracuje formulář o poškození zboží a odebere zboží zpět.

    (Nahoru)
  • Jak probíhá objednávka s montáží?

    Při objednávce si můžete zvolit variantu objednání zboží spolu s montáží v našem partnerském servisu. Tato volba Vám ušetří čas a ve většině případů i peníze. Servisní úkony jsou účtovány za pevné ceny za předem dohodnutých pravidel. Za každý servisní úkon Vám bude účtována cena na základě normočasů vydaných výrobci automobilů a a nic navíc. Při zadávání objednávky zadejte svou adresu a získáte seznam servisů, které můžete využít. Následně si zvolíte datum a čas montáže. Náklady, které vidíte v košíku nezahrnují náklady na montáž. O té Vás informovat náš operátor. V případě, že bude servis ve Vámi vybraný čas plný, budeme Vás kontaktovat a pokusíme se dohodnout další možný termín. Pokud chcete změnit Vy čas montáže, stačí zavolat na naše telefonní linky. Zásilka je doručena do servisu do 24 hodin v originálním balení se štítkem s údaji pro přijímacího technika.

    (Nahoru)
  • Je možné platit v servisu/odběrném místě kartou?

    Zda je servis/odběrné místo vybaveno terminálem pro platební karty, zjistíte v detailech odběrného místa.

    (Nahoru)
  • Jakou dostávám záruku?

      Záruka na námi prodávané zboží jsou 2 roky. Podmínkou pro zahájení reklamačního řízení je:předložení vadného výrobku, uplatnění reklamace v záruční lhůtě, předložení faktury nebo účtenky, předložení dokladu o odborné montáži a vyplněný REKLAMAČNÍ PROTOKOL s uvedením stavu tachometru při výměně dílu a stav tachometru při reklamaci. V případě, že se bude jednat o neodstranitelnou vadu nebo stejnou vadu opakující se 3x za sebou, máte nárok na vrácení peněz nebo nový výrobek. Záruka se nevztahuje na zboží, které bylo použito v rozporu s návodem, poškození z nedbalosti, úmyslného poškození, vystavení zboží jiným než provozním podmínkám, atd.

    Zde naleznete bližší informace o rekamacích.

    (Nahoru)
  • Jakou dostávám zárku na díly montované v servisu?

      Na zboží montované v našem servisu dostává záruku dle platných zákonů ČR. Podmínkou pro zahájení reklamačního řízení je:předložení vadného výrobku, uplatnění reklamace v záruční lhůtě, předložení faktury nebo účtenky, předložení dokladu o odborné montáži a vyplněný REKLAMAČNÍ PROTOKOL s uvedením stavu tachometru při výměně dílu a stav tachometru při reklamaci. V případě, že se bude jednat o neodstranitelnou vadu nebo stejnou vadu opakující se 3x za sebou, máte nárok na vrácení peněz nebo nový výrobek. Záruka se nevztahuje na zboží, které bylo použito v rozporu s návodem, poškození z nedbalosti, úmyslného poškození, vystavení zboží jiným než provozním podmínkám, atd.

    Zde naleznete bližší informace o rekamacích.

    (Nahoru)
  • Jaké mám možnosti vrácení zboží při zjištěném nesouladu?

    Žádost o vrácení můžete zadat po přihlášení na Vás účet na našich internetových stránkách. Stačí vyplnit požadované údaje a následně budete informování o průběhu vrácení zboží.

    (Nahoru)
  • Mohu otevřít balíček doručený na odběrné místo?

    Určitě. Vždy Vám doporučujeme kontrolu zboží. Při přejímce objednaného zboží můžete zboží překontrolovat a ujistit se v přítomnosti pracovníka odběrného místa o tom, zda je zboží v pořádku. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí prosím pracovníka odběrného místa. Ten s vámi případně vypracuje formulář o poškození zboží a odebere zboží zpět.

    (Nahoru)
  • Mám možnost zboží vrátit, vyměnit nebo reklamovat přímo v servisu?

    V případě, že jste zboží vyzvedávali v odběrném místě nebo si jej objednali i s montáží, pomůže Vám s vrácením servis/odběrné místo, kde jste zboží vyzvedávali.

    (Nahoru)
  • Chci vrátit zboží objednané přes Motointegrator, jak postupovat?

    Zboží je možné vrátit v místě odběru, kde Vám pomohou s vyplněním vratkového formuláře. Pokud bylo zboží objednáno na dobírku, je potřeba před jeho odeslaním vyplnit formulář ZDE.

    (Nahoru)
  • Kdy ztrácím právo na vrácení nebo výměnu zboží?

    Kupující je oprávněn písemnou formou odstoupit od kupní smlouvy i bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14-ti dnů od převzetí Zboží. Kupující je povinen vrátit Zboží neopotřebované, nepoškozené, a úplné a v původním obalu. V případě, že bude nutné vynaložit náklady spojené s vrácením zboží, má Prodávající právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně Kupujícího.

    (Nahoru)
  • Jak mohu uplatnit slevový kód?

    Pokud máte slevový kód, zadejte ho do políčka Slevový kód a klikněte na políčko Zaplatit. Cena Vám bude následně přepočítána.

    (Nahoru)
  • Již jsem obdržel zboží a mám k němu otázky. Kde se mohu zeptat?

    Kontaktujte prosím naše operátory, kteří Vám rádi odpoví na tel.:+420 607 007 383 nebo použijte chat.

    (Nahoru)